JEDNOSTAVNO VIŠE USPEHA

Iako je većina vežbača u početku skeptična, zbog nekonvencionalnog tipa treninga, rezultati, koje ovaj način vežbanja, daju su  veoma pozitivni.
Za postizanje maksimalnog efekta, potreban je kontinuitet i promena režima ishrane. Za obe kategorije Vam možemo pomoći.
Pod kontinuitetom podrazumevamo trening na svaka 3 dana (10 mesečno) ili na svakih 6 dana (5 mesečno) ukoliko se bavite drugim fizičkim aktivnostima.

  • Prvi rezultati su uočljivi posle 5 treninga. Za početak, vežbač je odmorniji i izdržljiviji.
  • Nakon 10-12 treninga, osetna je zategnutost mišića.
  • Gubljenje masnih naslaga je jedan od efekata, do čega se dolazi već posle 20 treninga.
  • Vidljivi rezultati dolaze nakon 30-40 treninga (3-4 meseca), kada je transformacija tela uočljiva.
  • Pošto trening neopterećuje zglobove, a jača mišiće, bolovi u zglobovima praktično nestaju nakon 20-30 treninga, jer dolazi do rasterećenja
  • Ukoliko se bavite drugim sportom, osetićete razliku tokom tih aktivnosti. Pogotovo se to odnosi na sportove sa kontaktom, jer je vežbač mnogo spremniji za duel igru, čime smanjuje rizik od povrede.
  • Usled konstatnog jačanja celokupne muskulature, jer svaki trening aktivira sve mišiće, bolovi u leđima praktično nestaju, jer sada celo telo podržava kičmu. Razliku ćete osetiti već nakon 10 treninga, a nakon 50-60 treninga, praktično nećete osećati bolove.
  • Nakon godinu dana, telo je spremno da iznese veće napore.

U zavisnosti od Vaših očekivanja, mi ćemo skrojiti po Vašoj meri i program treninga i režim ishrane.
Postignuti efekti su i Vaš i naš cilj, jer ste nam upravo Vi najbolji dokaz uspešnosti koncepta.

Pregled naučnih studija PDF

U pripremi.